Harunberk_2020 Sevgili annelerimiz ve anne adaylarımız şuan 25+6 hamileyim ve bir oğlum olacak allahın izniyle ama çok hareketli ne yapsam sakinleşmiyor hatta geceleri bile uyutmuyor sizce ne yapmam lazim
Cafede Harunberk_2020 masallah bnde 7 haftadayim 7 haftadir bizde snin gibiyiz 😂 galiba yapacak bise yok
Misssimsek Harunberk_2020 bizde 34 uz karnım.bir o yana bir bu yana gidip duruyor. Hiç dur durak bilmiyor. 2 doktor 1 ebeye sordum hareket iyidir dediler. Birde erkek bebekler daha hareketli olurmuş. Ne kadar cok hareket ederse bebek için o kadar iyiymiş 👍
Aysema Harunberk_2020 Hiçbir şey yapmayin. Haftaniz ilerledikce yerleri daraliyor bu sefer de bir kipirdasa diye saatlerce bekliyorsunuz. Tadini cikarin minnosun tekmelerinin🍀
Aygul01 Cafede hshahaha yorumu 3 kez okudum. Ne diyor bu dedim😂 27 haftaymis🥰 Harunberk_2020 bende 34 oldum ama hiç gece uyutmadigi yada uyandırdığı olmadı 🙄
Eda06 Misssimsek aynı benim oğlum karnımın şekli bile değişiyo asla durmuyo iyidir diyolar ama bazen hareket ettikçe ölüyorum resmen
Yeloturko Harunberk_2020 canım hareket berekettir😂 boşver herşeye değer yaksın canımızı sağlıklı olsunsa hareket etmeyince insan daha kötü oluyor inan
Hilayy Aynı başlığı ben açmayı düşünüyordum,26 haftalığız dün geceden beri asla durmuyor o kadar hareketli ki vajinada arada sancı gibi bir şey oluyor çok korktum devam ederse gitmeyi düşünüyorum doktora, sizinde mi böyle sancılarınız oluyor ?
Misssimsek Hilayy bazen benim ki kasiliyor adet olacakmis hissi geliyor bazen de canımı yakıyor ama ağrı gibi değil.
YSinem Hilayy bende 26 haftalığım benimde bu hafta hafif kaşık agirisi vajinada ağrı oluyor ama normal diyolar bebek bu haftalarda iyice büyüdüğü için deniyor
Misssimsek Eda06 evet canımı yakıyor resmen. Elimi ayagimi anlayamiyorum ama bir itiyor karnından küçük bir el yada ayak fırlayacak saniyorum 🙈😂
Mihrimah41 Harunberk_2020 evet evet bnm kızda öyle. Erken bu kadar hareket için diyorum ama maşallahı var. 23teyim bnde
Degisken Benim ilk kızım hiç hareketli değildi. ikincisi erkenden başladı 34.5 oldum çıkçak sanki ordan fazla durmaz bu içerde diyorum hayırlısıyla görücez bakalım:))
Zlhb Harunberk_2020 kız ne demek ne yapmam lazım herkes kafayı yiyor bebek hareket etmedi ne yapcam diye.Ne güzel işte tepinsin dursun ohhh😍 ben 37 oldum bizimki alanı kalmadığı halde dur durak bilmiyor valla tepinmese garipserdim sanırım o kadar alıştım ki organlarımla oynuyor sanki😂😂
strangelove Harunberk_2020 Siz hareketlenince onlar dalgalanan suyla uyuyuşa geçiyormuş. Biraz sakinlesin istiyorsanız hareket edebilirsiniz isterseniz. Ama tabii hareketli olması hoş 😊
Gaazell Harunberk_2020 Keşke bnm bebişimde hareketli olsa çok sakin ya sürekli uyuyor bazen oynaya oynaya zor uyandırıyorum yılan gibi süzülüyor o kadar ☹️ bence oynaması daha iyi en azından aklın kalmaz ben her saat düşünüyorum acaba bir şey mi oldu diye yıprandım biraz.