Srnsnkl Ya aslında seçim sizin kullanımınıza bağlı. Benimki yazın doğacak kışın pusette olacak zaten oturamayacak ilk 5-6 ay. Yağmur çamur çıkarmam. O nedenle direk baston araba aldım ben. Bir de katlanıp küçülen ve kolay taşınabilen bir şey olmalı diye Kraft A9 aldım.