zeydemir aynı şikayetlerim bir haftadır geçmedi dış gebelikten korkuyodum idrarımda kan çıktı birde enfeksiyon var az olsa da doktor bol su iç dedi ama hala ağrılarım geçmiyo doktor normal dedi benimde inşallah pazartesi kese için gidicem şimdilik bende beklemedeyim eğer dayanılmayacak gibiyse mutlaka git