asakk Hamileliğimden önce lazere gidiyordum geçen ay ağda yaptırdım. 5 gün önce kanamam oldu 14+5 haftalığız. Kanama bitti çok az kahverengi leke oluyor. İnşallah bu lekelenme de bittikten sonra tekrar ağdaya gidilir mi ya da sizler ne kullanıyorsunuz?
Selin17 asakk gebelere zaten ağda öneriyorlar gebelikte ağda yaptırmanın bir sakıncası yokki bende yaptırıyorum ağda
Asumm asakk Canım ben yaptım ill zamanlar. Düşük riskim vardi gectikten sonra. Fakat daha sonra serklaj oldum. Hastanede sorduğumda kesinlikle yapma. Kasılma falan olur dediler. Sonuçta kendini kasacaksin dediler.
asakk Selin17 bu ikinci hamileliğim ilkinde de hep ağda yaptırdım ama şu an düşük riskinden dolayı sadece lavabo için ayağa kalkabiliyorum. Ağda yaptırırken de kendimi kasarım bebeğim düşer mi korkusu var
Selin17 asakk yok canım ağda dan bir şey olmaz.. Allah bir çocuğun dünyaya gelmesine karar verdiyse hiçbir şey olmaz Allah ın izniyle canım 🤲🏼 Bende ilk bebeğini kaybettim, kürtaj oldum şuan çok şükür 15 haftalık hamileyim bende yaptırıyorum ağda
asakk Asumm bunun için doktoru aramak istemedim ama en iyisi muayeneye kadar bekleyip sormak hem düşük riskimde geçmiş olur inşallah o zamana