Benim 4 sene gecti dogurmak uzereyim ikincisini normal.istiyordum sadece 6 gunum kaldi normal olabililmesi icin acilma ve sanci yoksa direk alt muayeneden snra sezeryane girecegm bnmde hala agriyir iki sene olanlatin ki cok normal yani her zaman yaradir orasi disardaki tek iylesir icerisi oyle deil asla tam iylesmez kaynanamin 13 yildir hala agrilari var dusunun artik siz ne kadr sure gecmesi gerektigini cok zor allah yardim etsin bize