Haticeugur Merhaba kızlar ben Sancaktepe oturuyorum Sancaktepe İlhan varank devlet hastanesinde doğum yapan varmı veya yakında hangi hastaneleri tavsiye edersiniz Ağustos da doğum ozelmi devletli karar veremedim 🙄🙄
Damla3234 Haticeugur bende sancaktepede otryorum normalde özele gidiyorum ama 1 kere oranın kadın doğumuna acile gitmiştim iyi gibiydi yani bende orada mı yapsam diye düşünüyorum tabi daha 29. Haftadyz
Duygu_pb Ablam emsey de yaptı Canan Yılmaz Torun doktorun ismi ben de Türkiyedeyken kendisiyle yapmıştım ilk testlerimi. Biraz uzak kalabilir belki tam olarak bilemiyorum