Canım korkma. Ben gebeliğimi öğrendiğim 5. haftadan beri pembe akıntı ile başlayıp kırmızı kanamaya doğru gitti. Zorlu ve sıkıntılı haftalardı. Şimdi 8.haftamdayım senin gibi. Proluton iğne ve ek olarak progestan 200mg kullanıyorum. Benim de düşük riskim var. Lakin dr kesenin sağlıkçı olduğunu sadece hametom alanı oluştuğunu, bu sebepten kanama olduğunu söyledi. Kırmızı kan ilaçlarla kahverengiye döndü. Her lavaboya giderken de geliyor. Hatta hafif iç çamaşırımda da leke oluyor. En az 1 ay en fazla 9 ay böyle devam eder dedi. Kanama alanı bebeğe galip gelirse kalbi durur, diğer türlü çok sağlıklı doğumlar gerçekleşti kalbini ferah tut tevekkül et dedi. Ben de ağlamaktan bir hal olmuştum. Şimdi sakinleştim, Allaha bıraktım. Çünkü yoktan var etmedi mi? Alırsa üzülürüm ama sağlıksız olacaksa da ona da şükredelim. Kalbini serin tut kardeşim. Benim destekçim yoktu çünkü ilk defa böyle bir vaka yaşayan bendim çevremde. Sürekli yatış ve mümkünse düzenli beslenme önerdi. Ve kalbimi tatmin edici şu sözü söyledi : Allah ol dediyse düşük iğnesi bile versem düşmez. Sen rahat ol ki rahmin kasılmasın, dedi. Şimdi daha rahatım ve lekemde belirgin derecede azalma oldu. Ümit ediyorum ki kısa zamanda bitecek🌿