Ebi Bayanlar 29+3deyim çok bunaldım diye dışarı çıktım 5 dk sonra kasığım ağrımaya başladı adet sancısı gibi yarım saat sonra döndüm eve ama sancının ağrısından ter içinde kalmıştım bu ayda başlar mı sancılar dinlenince geçti çok korktum eşimede haber vermedim tuvalete gittim akıntım fazlalaşmış suyum mu geliyo yoksa dedim bekledim ama su gibi değildi yaşayan var mı bu aylarda böyle sancı 🙈
Sonay Ebi Benin'de o vakitlerde olmuştu yalancı sancı olduğunu sanmıyorum Zaten dinlenerek geçen agrılar kötü olarak algılanmıyor 24-28-34-38 haftalarda hep bu ağrıları çektim 38+3 kasılma ben sancı var İnan o dediğğn agrı sancı gibi değil daha ağrılısı adet olacakmış gibi o yüzden büyük ihtimal bebiş yer açıyor kendine
Blgnsfr Ebi yürümektende oluyor benim de 32 haftalık bu gibi durumları sık sık yaşıyorum hareketsiz kalıp birden yürüyünce oluyo bebek baskı yapıyor aşağıya buda kasık ağrısı yapabiliyor en iyi sonuç dokturunuza sormak tabiki
iki2MelekAnesi00 Benimde öyle oluyor 35 haftalığım Bebiş Kasığa baskı yapıyor yürüdükçe ama dinlenince geçiyorr çok tedirgin olma geçmiyorsa ağrın doktoruna görün derim benim 29 haftadan önce başlamıştı böyle durum
Ebi iki2MelekAnesi00 çok korktum gerçekten nasıl doğurcam diye düşünmeye başladım 😞 Sancı başlarsa tekrar ararım eşimi şimdi onu da panik yapmıyım bekliyim biraz şuan iyiyim bakalım
Ebi deletedmom01 kalbim hala küt küt atıyo abartıyorum galiba ilk kez sancı geldiği için sanırım çok korktum dinleniyorum şimdi canım çok saol 😊
deletedmom01 Kıyamam sana 😊😊 Benimde bugun biraz karnim agriyor bebegim dunden beri cok hareketli surekli tuvaleye gidip geliyoruk sancim falan yok ama kasiklarim hafif agriyo 32.haftamdayim eger kotu olursam bende gidicem.😊
Ebi deletedmom01 benimde çok hareketli dünden beri sanırım kendince hazırlık yapıyo ama sıklaşmasın inşallah en azından 35.haftayı bi geçseydik rahatlıycaktım 😊 Sıklaşırsa gidelim mazallah tehlikeye atmayalım minnaklarımızı 😊😊
Ebi Blgnsfr evet sanırım sabahtan beri uzanıyodum bunaldım diye çıktım çıktıktan beş dk sonra ağrı girdi uzanınca geçti şükür tekrarlarsa gitcem doktora saolun 😊
deletedmom01 Ebi Cok fenalar cok 😊😊 bu arada cinsiyeti ne canım😊😊 Vallah dogum icin beklesinler ben hic boyle olmazdim kötü olursam gidicem ama birazda kabızım ondan mi acaba saga dönsem agriyo sola dönsem ağriyo napıcagımı saşırdımm harektleri canimı yakıyor 😔
Ebi deletedmom01 erkek canım kabızlık ağrı yapar ama hala ağrıyosa ihmal etme doktora git seninkinin cinsiyeti ne 😊😊
Ebi deletedmom01 aman zamanından önce gelmesinler inşallah 😊 Bide Rabbim çok sancı çekmeden bi avazda doğurmak nasip etsin inşallah 🙈