Lacivertli_kelebek Sdknurr Ben bı gün hareket etmedi diye gittim sonra hastaneye yaptirildm😂😂sende git bence
Sermec27 Sdknurr hiç normal degıl ben oğlumun hareketini 37+3 te 3 saat boyunca hiç hissetmedim ve kaybettim nasıl 3 gun sabredebiliyorsun cnm nolır doktora git 🙏
Prensveprensesinannesi Sdknurr bence bir doktora görğnmelisiniz üç gün çok uzun bir süre günde 10 defa hareket etmesi gerekiyormuş
Duygukc Sdknurr ben daha 2 gün önce bu postun aynısını açtım 3 gündür hissedemiyorum diye acile gidio ultr baktırdım uyuyormuş bebiş yorulmuş az buz hareket ediyordu ult ama ben hissetmedim oan her hareketini hissedemiyoruzki bende 7aylığım
Gamzedngdn Sdknurr 7. Ayda 3 gün uzun bir süre. 20 ve 25. Haftalarda bebek küçük diye normal karşılanıyor duymuyorsun yada bebek küçük diye. Ama artık büyümüş ve sen hareket halinde olsan bile hissedersin. Mutlaka doktora gidin ihmale gelmez
Melekkk34 Sdknurr hemen hastaneye git ambulansı ara böyle şeyler hafife alınmamalı inşallah birşey olmaz
Busekrkmz Sdknurr kuzum bende seninle aynı durumu yaşadım sonra acile gittik ama hiç bir şey yoktu herşeyi gayet güzeldi sadece doktor fazla Yorulmuşsun bu kadar yorma kendini demişti bebek gayet iyi ama oda yorulmuş demişti. Eve gidince iki tane çikolata ye sol tarafına yat dinlen demişti
Edaidl9520 Sdknurr bende 35 haftalık hamileyim yani gün içinde sürekli hareket halinde diyemem ama en azından 2 saat ye bir ben burdayım diyor uyuya bilir tabiki yada her hareketini hissetmeye biliriz ama siz yinede doktorunuza görünüm içiniz rahatlar hem birde bebekler bu stres durumumdan çok etkileniyor bende öyle oynamıyor diye gittiğimde doktorun odasına girdiğim an oynamaya başlardı 😂 biraz bizim stresli durumlarımız da etkiliyor
Fuzuli Bende aynı şekilde 7. Ayındayım sabahtan beri hissetmedim çok korktum yemek yedim yine kımıldamadı az önce hurma yedim ve su içtim üstüne sol tarafıma yattım hareket etmeye başladı çok şükür