dmrl2410 Kızlar 20+3 günlük hamileyim bugün bebeğim sol tarafa toplanmış karnım aşırı yamuk duruyor ve çok sert direk taraf yumuşacık herhangi bi ağrı vs sıkıntım yok normal mi bu durum
mysweetbaby dmrl2410 ben de 29 haftadayım birkaç haftadır bende de oluyor.sanırım doğum hazırlık kasılması gibi birşey bende de bir ağrı olmuyor.
Duygunecla dmrl2410 Magnezyum kullanman gerekiyor 😊 bende çok sık yaşıyorum bu durumu .. doktor magnezyum kullanmam gerektiğini soyledi
Ftrhn dmrl2410 benim de 22.haftadan itibaren günde bir kaç kez yapıyordu öyle özellikle uzun süre aynı pozisyonda oturmuşsam kendini top gibi yapıyordu normalmiş canım çok araştırdım 😊 kemikleşiyor ya ondan da o sertlik
Cigdemveminik dmrl2410 canm doktoruna söylersen magnezyum verebilir bebeğn toplanması için henüz erken haftdasn 🤗
dmrl2410 mysweetbaby daha erken değil mi ya hazırlık için hele de benim 😬 Allah korusun vakti zamanında gelsinler hepside inşallah 🤲🏻🤲🏻
HayriyeMehmet Ben de 31 haftalığım gün içinde benimde çok oluyor. Bir sorun olduğunu düşünmüyorum. Bence de doğuma hazırlık kasılması ☺️
dmrl2410 Duygunecla kullanıyorum 3.aydan beri 🤭 yani beni rahatsız edem bi durum yok ağrım sancım da yok zaten sadece bebek açısından düşündürdü beni sanırım duruş pozisyonu da etkiliyor
mysweetbaby dmrl2410 aynen, ben magnezuyumu aksattım bir ara çoğaldı bende.bir de evet ne zaman öne doğru eğilip kambur dursam o zaman hemen toplanıyor göbeği öne çıkararak durmak lazım. Zararsızdır diye umuyorum bu kasılmalar :)