Ruya Kızlar 36 + 4 günlük hamileyim bugün kontrolden geldim zayıf bebek dedi iki hafta geriden geliyor kilosu 2.470 gram .. moralim çok bozuldu varmı böyle olan ne yapmam gerek yardım lütfen...
DilanArven Ruya bence hemen kalsiyum protein agirlikli beslenin 1 haftada 300 400 gram aldirabilirsiniz. Sut yogurt peynir bal ceviz muz balik nohut bulgur tuketin bol su icin
Gozdem90 Ruya dikkat etmen gereken bir durum canım hem beslenmene hem de bebegin gün içinde ki hareketlerine. İlk gebeligimde gelişme geriliğinden dolayı sürekli araştırma hastanesinde tedavi oldum. Benim oğlumda 3 hafta geriden geliyordu. 38. Hafta da 35 hafta ile uyumlu 2.150 gram dunyaya geldi. Hareket etmedigi her an doktora gitmek zorundasin.O süreci çok iyi biliyorum allah yardımcın olsun.
DndDin Ruya aynısı gecen hafta benım basıma geldı, hiç üzülme dua et yanılma payları cok yüksek saglıklı olsunda zayıf olsun küçük olsunlar kalbını hıc bozma bol bol dua et ben oyle yapıyorum benım bebegım de 38+1 ama 36 haftalık gıbı dıyorlar .
Ruya DilanArven çok teşekkürler. Bugünden itibaren özellikle proteine ağırlık vercm köfte balık yumurta sürekli tüketecegim su zaten hep içiyorum yoğurtta öyle 🤔
Ruya Gozdem90 hareketleri baya iyi çok şükür .. sürekli hareket halinde. Peki zayıf dougnca zor oldumu bakımı kiyftlr bile olmzsa ya doğunca küçücük olursa çok taktım kafaya
Gozdem90 Ruya tabi ki küçük bebek bakmak daha zor ama korkma çabuk kilo aliyolar. Ben doğumdan önce prematüre bebek kıyafetleri alıp hazırlık yapmıştım zayıf olunca hastane çıkış takımları çok büyük geliyo cunku
Berenaysed Bebekler öğlen beslenir özellikle öğle yemeğini atlama bol protein al akşamda bol kalsiyum ara öğünlerde de kuruyemiş
Berenaysed Ruya bu arada En çok kaşar kalsiyum içerir bilgin olsun ben çok seviyodum çok yerdim bilmiyodum bebeğe en çok o kilo yaparmış şimdi çok iri olduğu için normal doğum yapamıcam kilo iyi bişey değil sağlıklı olsun yeter takma kiloyu kafana
Hndn1234 Ruya benim de bugün ki kontrolümde 10 günlük gelişme geriliği olduğunu söyledi doktor. Kemikler kafa yapısı haftasında ama karın çevresi 10 gün geride dedi. Kan akışına ve suya baktı onlarda problem yoktu. Eğer onlarda problem olsaydı yakından takip edip erken alırız dedi bebeği. Ama çok şükür kan akışı iyi suyu iyi🙏🏻 Genetik bir durum olabilir eşimde bende minyon tipliyiz.
DndDin Ruya bana kılodan degıl bebegın olculerıne kucuk dıyorlar canım kafa capı küçükmüs . Ama ben kalbımı hıc bozmuyor üzülmüyorum hersey Allahtan gelıyor ne gelırse basımız üstüne bu mucızeyı bıze yasatmasına bıle bınlerce kez sükür o yuzdenn tıp ne kadar ılerlerse ılerlesın Allah’u Teala ne derse o olur 🤗🤗
Ruya DndDin çok doğru rabbim ne derse o olur şükür bize evlat sevgisini şimdiden yaşattı ne gelirse Rabbimden kabulumuz