Hayraz Arkadaşlar dünden beri ölüyorum yemek yiyemiyorum sabah tek bi sade poğaça bi bardak su ictim onuda yemez olaydım öldüm boğazım da 30 tane urfa acı biber var sanki gecede uyutmuyor ne yapayım nasıl geçer lütfen bana bir çare aynı durumu yaşayan oldumu ne yaptınız
Sezinsenkal Hayraz rennie tablet iyi geliyor kana da karışmıyormus midede kalıyormuş soğuk süt maden suyu elma benimde çok yanma oluyo bunlar iyi geliyor
Busratm Hayraz Doktora sor canım. Eczaneden önerdiği ilacı alıp iç. Ben de elma, salatalık, su, süt gibi şeylerle geçiştirmeye çalıştım ama olmadı. Gaviscon bana çok iyi geldi. Bir de poğaça ve açma tarzı gıdalar yememeni öneririm daha kötü yapıyor.
Cerenn06 Hayraz Geçmiş olsun sizin yine geç başlamış ben başından beri çekiyorum ilk zamanlar bu kadar değildi ama şimdi 27 haftalık oldum daha ağır geçmeye başladı rennie kullanıyorum bir süre geçiriyor sonra tekrar baharatlı, yağlı şeyler de yemiyorum korkumdan hamur işi felan zaten mahvediyor soğuk süt iyi geliyor ama yudum yudum içmek gerekiyor rennie yoksa süte saldırıyorum başka türlü rahatlayamıyorum
Hayraz Sezinsenkal maden suyu içiyorum içtikten sonra daha da yakıyor asitli diye sanırım elma iki gün iyi geldi uyuyakalabildim dünden beri fayda etmiyor.. süt ise hiç içmedim çünkü kan ilacı magnezyum iki vitamin daha kullanıyorum bide karaciğer emzimlerim yüksek onun ilacı Bide tansiyon ilacı kullandigim.icin arkadaşım süt icilirmi zehirler diye korkuyorum önerdiğin hapin şurubunu yazdı dr ama fayda etmedi iki günde bitirdim
Hayraz Busratm süt tansiyon ilacı ve karaciğer emzimleri için ilaç kullanıyorum 4 de vitamin var etkileri korkuyorum gaviskon degilde rennie şurup yazdı iki günde bitti iyi gelmedi.. gaviskon aldırayım eşime belki iyi gelir bana.. evet ınternetten baktım yememek lazimmis asitli şeyler soslar domates yağlı falan yememek lazımmış.. teşekkür ederim
Baharbal Hayraz evett benimde öyle oluyordu maden suyu iyice fena yapıyordu geğirmeden yanması geçmiyordu
Edaidl9520 Aynı sorun bende de var acılı mayalı hamur işleri yefipğmde kuduruyor doktor bana pronat 40 mg ilaç verdi o olmasa ne yaparım bilmiyorum
Hayraz Edaidl9520 bana rennei duo şurup yazdı iki günde bitirdim banamisin demedi önceki gün gitmiştim söyledim yaz diye yazdı ilaçlarımı eczaneden alınca baktım herhangi mide için bisey yazmamış unuttu heralde
Burcuhsn Hayraz ılık ılık nane limon içebilirsin canım yada ıhlamur varsa olabilir boğaz ağrısı ve yanması faranjit yada boğaz enfeksiyonundan kaynaklanır geçmiş olsun
Hayraz Burcuhsn yemekten sonra oluyor gece yatana kadar cekiyorum sabah kalkıyorum geçmiş korkuyorum kahvaltı yapayım yapınca basliyor
Rafet-0810-16 Hayraz ayni sorun bendede var ara ara da oluyo ve uyutmicak şekilde buz gibi bir bardak süt inanki o kadar rahatlatiyo ki tavsiyem olsun benim gassiritasit de var midemde 🤗🤗
Hayraz Rafet-0810-16 farklı ilaçlar kullanıyorum karaciger emzimleri için tansiyon için sur içmeye korkuyorum
Hayraz MinnakLiva nerdeyse oturarak gece 3 de uyuyakalmışım 6 da uyandım süt içemem ilaç kullanıyorum
Saadetctk Hayraz ayyy benn ondan cok cektimmm çeke çeke de 38 haftaya geldim şükür ki.. biri bana bir cay kasigi turk kahvesi ye ustune su ic hemenn demisti denedim vallahi gecti bidadaha da yaşamadım insallah da yaşanmam. Ben bir tatli kaşığı yedim tadi cok hosuma gitti kavanozu yememek icin kendimi zor tutmuştum valla umarim sende de işe yarar benim kulaklarimdan bile acı cikiyordu vallahi o derece