Deletedmom272 Kizlar 10+4 um. Dun doktor ultrasonla baktiginda burun kemigi gayet guzel gelismis dedi. 10 gun sonra ikili test yaptircam. Merakimdan soruyorum. Down sendromlularda burun kemigi oluyor mu
Busratm Deletedmom272 Down sendromlu bebeklerde burun kemiği normale göre kısadır ya da yoktur. Yani doktorun böyle söylemesi down sendromlu olma ihtimalini azaltıyor.
Zehraaktas Deletedmom272 korkarsan bebeğini de üzmüş olursun seni çok iyi anlıyorum aynı durumlardan bende geçtim ama her zaman içini ferah tutman gerekiyor bebeğin için
Deletedmom272 Gzmsydr sagol cnm icim rahatladi. Doktor ozellikle vurguladi cunku burun kemigi gayet guzel gelismis diye. Ikili testte yaklasinca insan korkuyor nedir ne degildir
Gzmsydr Deletedmom272 yok hemen kötüyü düşünme canım ne güzel çoğu doktor o haftalarda o kadar bile söylemiyor
Deletedmom272 Busratm oh iyi bari ya. Haklisin cnm her doktor soylemez. Dvlettekilerin agzindan kerpetenle laf aliyosun. Ozel ilgileniyo valla
Bgmky Deletedmom272 benim de 9+3 de ense kalınlığı gayet iyi demişti ama burun kemiğine bakmadı. Şuan 10+4 deyiz. Önümüzdeki hafta ikili teste giricez. Güzel haberlerimiz olur inşallah
Edizinannesii Deletedmom272 bende aynı senin gibiydim burun kemiği güzeldi ama ensesi normale göre biraz kalın gibi dedi endişelenmiştim sonra kan sonuçlarıyla içimiz rahatladı 10 binde 1in bile altında demişti korkma bisey olmaz inşallah 🤲