Bana da soldaki bebek az hareket ediyor gibi geliyordu 34. Haftada. Ozel hastaneye gidiyorum, gece acilde kadin dogum doktoru oluyor. Gittik soldaki bebekte bir sey yok, sagdaki bebegin hareketi az diye serum taktilar bana🤦🏽♀️ Bebegi hareketlendirecek bir icerikmis. Tekrar nstye aldilar, normale donmustu. Iciniz rahat edecekse siz de gidin doktora bir gorunun ☺️ Muhtemelen ve umarim ki onemli bir durum yoktur🙏