[url=https://hizliresim.com/caleH1][img]https://i.hizliresim.com/caleH1.jpg[/img][/url] kızlar selam 2 li tarama testinde 13 haftalık ken ki halimiz şuan 15 haftaligiz 2 hafta sonra net cinsiyet öğrenicez ama anlayanlar varmı sizce cinsiyeti ne doktor erkek gibi ama değişebilir dedi su 2 hafta geçmiyor 🙈