Kızlar kaç gündür çekiyorum bu illeti geçmedi varmı bı sıkıntıyı yaşayan dil de ve dudak iç kısmında beyz minik şişlik öyle bi acıyor ki 🙄 öncelerden de çıkardı kenecort kullanırdım geçirir di ama içeriğinde kortizon olduğunu öğrendim ne kullanabilirim bilen varmı kadın doğum dr anlrmı sorsam ilaç yazar mı