Sanırım ayrılsaydı benimki ayrılırdı :/ ailemden kimse yok yanımda eşimin ailesi de çok uzak bize ki yararları olmuyor zaten :) birde bu virüs iyice ayırdı bizi kendi temizliğimi kendim yaptım perdelerimi kendim taktım camlarımı kendim sildim dolaplarımı her şeyimi kendim yapıyorum. Ama. Vücudum da alıştı diyebilirim hiç dinlenmedim sürekli bir iş vardı elimde :) şükürler olsun 28. Haftadayız artık dinlenmeye çekildik işlerimizi yavaştan yavaştan yapmaya başladık dikkatli olmaya başladık :)