Zuleyha1997 aysemre67 cok sevindim canim tebrikler bendede oyle olmusdu o zaman adet oldum sanip cok uzulmusdum ama hamilelikdenmis. Sag salim kucagina al insallah
aysemre67 Wonderanne dün akşam acile gittim dayanamayıp beta 210 çıktı pozitif dedi yarın gel ultrasondan keseye bakmak için dedi 🥰
aysemre67 Zuleyha1997 bende aynı şekilde rabbim iateyen herkese nasip etsin sabır her zaman çok önemli