Kızlar merhaba hamile kaldıgımı ögrendim ilk zamandan beri bu forma üye olmuştum. Dogurdukdan sonra sildim. Hikayemi anlatmayacaktım ama tavsiye olsun diye tekrar yazmaya karar verdim.Eşimle evleneli 2 ay olmuştu. Hamile oldugumu ögrendim. Hani derler ya annelik hissi hemen geliyor diye bende öyle olmadı. Korkularım endişelerim arttı. Testi gördüğümde mutluluktan aglamıştım halbuki. Ama istemsizce düşünüyordum. Hamileligimde 6 haftadan sonra çok mide bulantısı iştahsızlık ve halsizlik yaşadım. 14 haftadan sonra düzeldim. Ama hala yediklerimin tadı agzımda kalmıyordu. Son haftalar yaklaştıkça mide yanmalarım arttı. Vajinama girem krampalar. Yürümekte bile zorluk çekiyordum.Artık biran önce doğsun istiyordum. Normal dogum istedim beklemeye başladık. İlk çatı muanem 36 haftada oldu uygun oldgunu söyledi doktorum. 38 haftamın sonuna dogru gelip tekrar kontrole gittigimde bebegimin çok yukarda oldgunu normal dogum olamaycagım söylendi. Aynı zamanda bebegimin iri oldugunu ve kafa capının büyük oldugu. 39+6 ya gün aldım. Ve o gece heycandan hiç uyuyamıyordum. Sabah gittim. Genel anestezi olmak istedim. Cünkü hiç ameliyat olmamıştım hayatımda cok korkuyordum. Genel olamayacagımı spinal olabilcegimi söylediler. Korona yüzünden yapmıyorlarmış😕 beni ameliyata aldılar. Belden asagamı uyusturdular. Sonda cok korkuyordum. Hiç bişey hissetmedim. Cok gereksiz endişelenmişim. Bebegim cok yukardaydı hala. Malesef biraz zor dogurdum. Cünkü asaga indirmek için bastırmaya basladılar ve ben hissettim. Sonra igneyle uyuttular beni. Uyandıgımda oğlumu dogurmustum. Yanıma getirdiler. O saçma sapan endişelerim korkularım bi an uçtu gitti. Dünyanın en güzel şeyiydi. Kokusu miss gibiydi bunca zaman kafama taktıgım hersey uçtu gitti🤗 size bi kaç tavsiyede bulunmak istiyorum. Öncelik olarak biliyorum benim gibi endişeli anneler var korkmasınlar hiç . Çünkü en güzel iyikiniz oluyor🥰 bebegi yukarda olan anneler mutlaka genel anestezi yaptırın dogum bi tramva olarak kalmasın.☺️ Kilo problemini şimdiden düşünen anneler dogumdan hemen sonra dikişlerim acırmı diye düşünmeyin korseyi takın. Aksine karnınızı sabitleyerek acınız hafifletiyor. Ve ben 75 kg ile girdim doguma 3880 kg oğluşumu dogurdum cıktıgımda 73 kg dım. Ve bugün tam 1 hafta oldu 65 kg a düştüm. İlk cıktıgınızda kilonuzu hiç düşünmeyin karnınız iniyor. Ben dogumdan 1 gün sonra korsemi taktım ve hiç çıkarmıyorum☺️Ve son olarak dogumdan cıkınca bacaklarınız ayaklarınız çok şişebilir mutlaka kahve ve su tüketin bol bol. Benim bacaklarım davul gibi oldu. Su tükettim ama kahvenın kabız yapmasından korktum☺️ Şimdiden hepinize sağlıklı kolay dogumlar diliyorum🥰 umarım hepiniz bu duyguyu mutlulukla sağlıklar tadarsınız. Bide son olarak bu form bagımlılık yapıyor dogurduktan sonra çok üzülüyorsunuz her gece yataga uzanıp dogum hikayelerni okumak alışkanlık oluyor. ☺️☺️✋