Eda-gnbkn 10 hafta 5 günlük hamileyim kanamam oldu doktor kese ayrımı var dedi ama bebek iyi dedi sizce nedendir ?
Hacerozdemir Eda-gnbkn kese ayrımı derken ikiz mı yani 2 tane kese mi gordu bana direk ikiz gibi geldi kese ayrimi
Eda-gnbkn mlsmrtgl sebebini sordum ama kesin birşey diyemiyoruz dedi enfeksiyon da olabilir genetik de olabilir dedi
Eda-gnbkn Bgmky hayır yapmadım doktoruma sordum ama oda bebek gayet iyi dinlenin dikkat edin dedi bilemiyorum