İki parmakla yapılıyor sanırım kişiden kişiye değişiyor doktor olarak yani. ben biraz zorlandım hem korkudan hemde bebeğim daha aşağıya inmediği için başına ulaşmaya çalışıyorum diyerek baya zorladı beni 37.haftada . Şimdi 38.haftadayım her gittiğimde yine muayene yapacağını söylediği için korkumdan randevu bile almadım hala 😔 tekrar yapmaya kalkarsa kabul etmeyeceğim açıkçası gitsemde :(