İlk gebeliğimde bebeğin kalbi 7 haftalıkken durmuş ama benim kanamam olmadığı için farketmemişim. 8. haftamda kanamam başlayınca doktora gittim ve doktor kürtaj olmamı söyledi. Kürtajımdan 3,5 ay sonra tekrar hamile kaldım çok şükür ve sağlıklı ilerliyoruz. Folik asit kullanmaya devam etmiştim bu süreçte. Yeni gebeliğimde doktor coraspin başladı hemen. İlkinde düşük yapanlara başlıyormuş ve sanırım 36. haftaya kadar devam edicem coraspine.