Benimde aynı merakla bekliyorum ama sancılar düzenli degil özellikle akşam oluyor adet ağrısı gibi böyle gazım varmıs gibi sıkıştırıyor belime ağrı giriyor sonra bakıyorum bişey yok anlamadım bende nasıl olcak🤷♀️ 38+2 olduk 3 gün oncede çatı muayenesi yapıldı daha bi 10 günden once gelmez dedi doktorumuz