Evet bende çok yaşıyordum ara ara şey gibi oluyordu mideme bıçak saplıyorlar sonra onu aşağı doğru sürüklüyorlar gibi çok değişik tuhaf kötü Bi şeydi zamanla geçti gitti büyük ihtimalle o da hamileliğin Bi parçasıdır 😂 benim bu başlarda oluyordu yani 15.haftalarda falan 29 haftalık olduk şükür Bi sıkıntı olmadı