Busrasalt Kızlar 34 haftalık hamileyim ayaklarım çok şişiyor sizlerinde öyle oluyor mu oluyorsa ne yapıyorsunuz
Nnur1 Busrasalt ben de 32.haftamdayım. Benim de şişiyor. Çok ayakta kalmamaya, kendimi yormamaya ve iş yaparken sık sık dinlenmeye çalışıyorum. Dinlenirken de ayaklarımın altına yüksek yastık koyuyorum rahatlıyorum 🌸
Wonderanne Busrasalt benimde öyleler hareket etmek gerek birde ayaklarımı yüksek tutuyorum genelde eşine de parmaklardan dize doğru masaj yaptir