linguist92 Merhabalar, pazartesi sabah Allah kısmet ederse spinal sezaryen olucam. Benimle aynı durumda olup heyecanla bekleyen anneler varsa sohbet edip biraz rahat nefes almak isterim çok heyecanlıyım çok farklı değişik hissediyorum 🙈
Asya_19 linguist92 allah izin verirse bende pazartesi sezaryen oluyorumm ve zaman durmuş gibi bir an önce kızıma kavuşmanın heycanındayım 🤗🤗🤗🤰🏻
Kevserr42 linguist92 masllah cnm 39+2olduk bizde 37+1 de nisan geldi nst agri cikti 38+4agri cikti nst de gene ama hala paşam doğmadı vakti saat vardır diyorum bklm😊
linguist92 Asya_19 Hayırlı uğurlu olsun şimdiden inşallah sağlıkla alalım kucağımıza 🙏☺️ Bana çok çabuk geçti gibi geliyor inanamıyorum bu kadar az zaman kaldığına 🙈