Dicle_ canım ben 0-3 ay 3 tane zıbın aldım, 2 tane tulum aldım, 2 tane alt üst takım şeklinde aldım, bir tane 11’li hastane çıkışı aldım. Annem, 0-3 ay çok alma, bebek iri doğarsa ya da sütün besler de çabuk büyürse giydiremezsin dedi. 2 ablam var, ikisinde de öyle olmuş. 3-6 ay olarak da 6 tane zıbın aldım şimdilik. Annem ve kayınvalidem de hazırlık yaptıkları için, hepsini bi göreyim, eksik kalırsa öyle alayım dedim.