Blcns Öyleyse haklısınız. Ben hastane çıkışlarına hep internetten bakmıştım, 150 civarıydı e bebekte ve civil vs gibi orta yerlerde. Özellikle içinde hem tulum hem pijama takımı olanlardan almak istedim madem alıyorum bir zıbın fazladan ekleyip takımı 10lu yapanlardan olmasın dedim. En son Karaca’dan 100 liraya aldım internetten. Sonra dışarı çıkınca gördüm ki aynı kalitede 100 liradan başlayan hastane çıkışları var, zıbınları da önceden e bebekten almıştım fazla fazla onlar da e bebekle aynı kalite aynı fiyattaydı. Evime de çok yakın bu mağazalar. Artık bir şey almayı düşünmüyorum, gerekirse beş dakika gider bakar alırım 😄 Dışarı çıkamayınca nerede ne var bilemedik tabii ama internetten de çok hesaplı alışverişler yapma fırsatım oldu