Benmde tam tersi tokluk 130 u geçmiyor açlık 89-105 aradı seyrediyor kaçamak falan da yapacaksam haftada 2 gün akşam 9 dan önce yapıyorum 9 dan sonra hiçbirşey yiyip içmiyorum ama nasıl açlık böyle çıkıyor anlamıyorum senin diyetinde en son kacta öğünün var canım