Gizemela Arkadaşlar bu aralar çok dondurma yer oldum , kendime hakim olamıyorum , dondurma , kola , ketçap mayonez cips yiyiyorum 😢😢zararlı olduğunu biliyorum ama kendimi durduramıyorum ne yapmalıyım
Irazca35 Gizemela biraz daha azaltarak yiyebilirsin canım yani engel olamıyorsan azalt en azından hem gereksiz daha fazla kilo alımına neden olmasın yoksa herşeyi yiyen insanlarda var 🥰
Aydeniz09 Gizemela Kolaaaaaaa🤤🤤🤤🤤 8 aydır içmiyorum ama nasıl canım istiyor nasıl canım çekiyor anlatamammm. Ama çoooook zararlı doktorum bir yudum dahi içmeeeee dedi. Diğer saydıklarını bende ara sıra yiyorum hatta son günlerde ketçap aşeriyorum. Ama lütfen kola içmeyin çok zararlı😥
Gamzedngdn Gizemela Bazen hep oluyor maalesef dönem dönem yemeye alışıyoruz normalde hamileliktede canı istiyor insanın. Dondurmanın aşırı olmadığı sürece zararı yok diye biliyorum ama kola cips ketçap vs de çok olmayacak kadar herkes yiyordur heralde zaten bir süre yiyip sonra hamilelik hormonları ile içi istemiyor insanın hem havalar sıcak o bahaneyle yağlı diye kendinizi biraz uzaklaştırmaya çalışın ama nefis körleyecek kadar yemenin bir zararı olmaz bence 😌
Momof2child Dondrma yemiyorm ben zararli olr diye sut urunu zehirlenme bakimindan digerleenide zaten esim almiyor son haftamiz diye daha cok dikkat edyorm