Mucizem199
mysweetbaby bende bebek sanıyordum 3 aylıkken ama hep gazdı şuan 6 ayın içindeyim cevremde merak edip soruyorlar çocuk düşünmüyormusunuz dıyorlar hamileyim zaten aaaa gözun aydın yenimi yo 23 haftalık hamileyim diyorum kımse inanmıyor yanı çünkü dümdüz 🤣🤣eşim bile bazen dıyor benım göbeğim seninkinden çok nerde bu bebek. Ama bebeğim seninki 12 aylık benım 6 yeni dıyorum 🤣