Babiessss Merhaba Anneler ve Anne adayları 🤰🏻☺♥ Etkili , leke okuşumunu önleyen , mümkünse doktor tavsiyesi olan güneş kremleri varsa söyleyebilir misiniz malum yaz geliyor ciltlerimiz bozulmasın ☺
Heather Babiessss solante pregna aldım ben henüz gelmedi kargoda. Gebelikte çok seçenek yok zaten güneş kreminde, karma cildim benim eskiden kalma yanak üstünde hafif lekemde var bakalım yağlandırcak mı, leke oluşumunu engellicek mi . Alanlar iyi yorum yapmış ama.
Zeytin Babiessss La Roche Posay kullanıyorum ben memnunum Paranın içermiyor. Dermatolojik olarak da öneriliyor.
Babiessss Heather solante pigmenta ve pregna arasında çok kararsız kaldım. Pigmenta , oluşan lekelerin azalmasında etkiliymiş. Pregna ise leke oluşmaması için kullanılıyomuş sanırım. Benim de yüzümde lekeler var
Seyda123 Nehir2009 Ben ilk defa alicam kizlar hangi rengini aliyosunuz hamilelik icin farkliymis sanirim
deryaersin ipeksfr biraz zor dağılıyor ama güzel bi güneş kremi yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum hamilelikte de devam ettim kullanmaya
Fulyag ipeksfr evet diğer kremlere göre daha kuru beyazlık bırakıyor ama çok yoğun sürmeyince sorun olmuyor benim güneşe alerjim var kremsiz çıkarsam kızarıp kabarıyor ellerim kollarım ve bu zamana kadar hiç bir krem işime yaramamıştı bundan çok memnun kaldım ne cildimde yanma kuruma hissi oldu ne de kaşıntı
ftmaygmur Ben hamile kalmadan önce vichy kullanıyordum şimdi hala devam ediyorum hiç duymadım hamile iken özel birşey kullanmak mi gerekiyor 😔😔
Tugba6336 Zeytin bende kullanıyorum yüz yıkama jelini de. Bir sıkıntısı YÖK herhalde onun. İlk kez Gebelikte güneş kreminin farkli olduğunu duydum
Zeytin Tugba6336 ben de duymamıştım. Ama internetten baktım dermatologlar bile önermiş ve en önemlisi paraben içermiyor. Ben çok güveniyorum bu markaya.
sarya21 Ben hamile olduğumu öğrenince kullanmayı bıraktım çünkü zaten hamilelerin çoğunda d vitamini düşük olduğu için takviye D vitamini alıyoruz ve güneş koruyucu Güneşten aldığımız vitamini engelliyor diye bir yazı okudum
ipeksfr sarya21 cnm yüzümüzde leke olabilir. ve şuan havalar iyi bu güneşten yararlanmak lazım. Temmuz Ağustos sıcaklarında fayda ve zarar bi arada. Ama şimdi tam vitaminlenme mevsimi☺
Zeytin sarya21 merak ettiğim için soruyorum sağlık ocağı hamilelere d vitamini veriyor. Kullanmıyor musunuz?
sarya21 ipeksfr tamam doğru ama yüzümüzü şapkayla koruyabiliriz bilmiyorum bana mantıklı geldi yazıda okuduklarım tabi tercih meselesi🤗