Lamia65 nasıl bir yöntem kullanıyorsunuz çok merak ettim valla biz 12 haftalık olduk dün doktorum ikili tarama yaparken çok ısrar edince bi tahminde bulundu ama kesin değil dedi bana da bakar mısınız bakalım siz ne diyeceksiniz 🙂
Doğum tarihim 04,01.1993
Eşimin doğum tarihi 10.12.1992
Son adet :21 mart