Kızlar kontrolden geldım smdı 13+6 haftalıgım cok sukur bebegım iyi gelısımıde guzel dedi 2 hafta once gıttıgımızde erkek dedi hatta pipisini gosterdi bugün gttık kıza benzıyor dedi ama 2 hafta sonra tkrar cagırdı kontrole hala cinsıyette net bişiy soyleyemedi hayırlısı olsun saglıkla gelsin minigimiz 😇