Kapalikutu ercan bey 3.600 dedi .zaten ben dogdurdum 2 hafta oldu 😅medicalde doğurdum sancilar gelince mecbur sezeryana alındım. Sezeryan olmam gerkeiyordu 2.gebeligimdu .degistirdim doktorumu 2.gidişimde sancilar çıktı. 3.de kntroldu o gun sezeryana alındım.2.200 du sanırım medikalde