21 mayısta doktora gittim 4+3tü kalp atışlarını duyabilmek için bugün farklı daha iyi bir doktora gittim. Ultrasonla baktı yine sadece keseyi gördü bebek yoktu ultrasona göre 6 haftalık gözüküyo geç döllenme olmuş olabilir dedi. 2 hafta sonra tekrar gel ozamanda gözükmezse sonlandırılcakmış. Bu normal mi? 8 haftalık olması gerekirken nasıl 6 haftalık oldu bir sürü test yapıldı çok moralim bozuldu ya duyamazsam 😭