Selamun Aleyküm hanımlar ben 37+2 yım şu 2 3 gündür afedersiniz ama çok ishalim. Baya su gibi yani dün gecede 1 saat tuvaletten çıkamadım resmen üzerine birde mide bulantım vardı ve karnımın kenarları ağrıyor bebeğim de çok hareketliydi. Sizce bu doğumun yaklaştığına işaret mı böyle olan var mi??