Sedagokcenn Arkadaslar ben 19 haftalık hamileyim dun kasıklarımda kasılma vardı bugun de bebegımın kıprdamasını hissetmiyorum sizce bısey olmus mudur korkuyorum ilk hamıleligim insan panikliyo bısey oldu mu diye???
Sermec27 Sedagokcenn bu haftalarda düzenli hareket olmaz hatta 3 4 gun bile hareket hissetmeyebilirsin 30 dan sonra düzenlı olur kasık agrısı için bir sey diyemem onun için doktora görünün
Deletedmom399 Sedagokcenn gün içinde bulundukları sivi bebeklere beşik görevi görüyormuş ve gündüz sürekli uyumalarini sağlıyormuş canim. Geceleri dinlenmeye geçince daha çok hareket edermiş bebekler ama düzenli olması şart değil bu dönemde. Büyüdükçe alanları daraldıkça da hareketleri daha sert oluyormuş. Biraz takip et ama takma kafaya yoktur bisey 😊
UrasEgeninannesi Sedagokcenn 25.haftaya kadar bebek hareketleri düzensiz olur genelde. O yüzden endişelenmeyin şu an daha çok küçük zaten 😊
Sedagokcenn Sermec27 anladım ne bilim kıpırdıyodu her gun de bugun hissetmedim ondan korktum normal yanı demi