Kızlar sabah annemle konuştuk. Dün gece acile gitmişler . Bir haftadır da öksürük şikayeti vardı.Akcigerinde sıvı toplanması var demişler. Inrernetten okudum kanser , zatürre, verem gibi kötü hastalıkları işaret ediyor Allah korusun .Pazartesi muayene olacak. Ben de 6 aylık hamileyim üzülmeyeyim diye bana soylememisler. Duyunca elim ayağım boşaldı, ağrım oldu , çok ağladım.Hamilelerin duası kabul olurmuş lütfen annem için dua edin Allah rizasi için, ciddi bir şey çıkmasın , çok ihtiyacım var dualarınıza 🤲🤲🤲