Benim saçım öyle olmuştu kuaför kurutma bile ısıya maruz kalmasın demişti kaldı ki maşa, fön yani yakından sıcak temaslar o saçı koparır bence hiç yapmayın. Bakım için dax supergro çok bileşenli bir yağ olduğu için besliyor çabukta uzatıyor ama ucu yanık saçın kaderi her zaman kestirmektir.