Lazanne Mdelaaal safra asidi testi yaptırmanız lazm karaciğer emzimleriniz yükselmiş olabilir buda erken doğuma sebep oluyomş doktornzla görüşün
UrasEgeninannesi Mdelaaal çok şükür kaşıntı şikayetlerim hafif olması dışında yok canım. Çatladığın için olabilir yada karaciğer enzimlerin yükselmiş olabilir. Çok şiddetliyse bir doktoruna danış mesaj at istersen. Bazen önemli olabiliyor. İçin rahat eder hem
Melekolcay Bende de var maalesef her yerim kaşınıyo kolum ayaklarım sırtım. ilaçların yan etkisi de olabilir doktorla konuşun benim 2 hafta sonra kontrolüm var o zaman sormayı düşünüyorum