Öncelikle herkese merhaba. 37. Haftada ikizlerimi spinal sezaryen ile kucağıma aldım çok şükür 🙏 Benim gebelik maceram biraz meşaketli oldu. Üniversite 4. Sınıfta evlendim 3 yıllık evliyim. Okulum uzayacaktı ve eşimin tayini doğuya çıkmıştı evlenelim deyince ailelerde Karşı çıkmadı ve okul tam bitmeden evlendik☺️ Düğünümden 1 hafta sonra ben okula eşim görev yerine döndü balayı felan yalan oldu yani ki bunun olacağını biliyorduk🤣 Bebek düşünmüyorduk çünkü 1 yıl daha okulum vardı. Ama ben hep içten içten olsa çok sevinirim diyordum . Düğünümden bir ay sonra gidip kesin çözüm diye spiral taktırdım . 2 seneye yakın spiralle korunduk ama ben daha önce gebelik yaşamadığım için doktorumun dediğine göre rahmim darmış ve spiralim kaydı. Spiralim rahmimim içinde kaybolmuştu bilenler bilir spiralin ipi vardır çıkarırken o olması gerekiyormuş benim ki kaybolmuştu ve anestezi altında çıkarıldı . O günden sonra hep bir korku başladı bizde “ bunca işlemin sonunda ya çocuğum olmazsa ! Ya rahmim zarar gördüyse diye 🥺. Neyse okul bitince bebek kararı aldık . İlk ay balayına çıktık orda denedik olmadı . Hemen doktora gitmek istedim sağolsun eşim kırmadı gittik. Klomen diye bir hap verdi onu kullandım o ay ikizlerime gebe kaldım😍 Gebeliğim çok rahattı☺️ 37. Haftada iki bebeğimde makat gelişti ve spinal olacaktım. Sabah kalktık eşim annem ben hastaneye gittik. İşlemleri tamamladık odaya çıktık. Önlük getirdiler giydim. Çok heyecanlıydım biraz da hüzünlü . Bebeklerimle son saatlerimizdi aynı bedende . 8.30 da ameliyathaneye alındım eşim arkamda ağladı kaldı ama ben onu korkutmak istemedim kendimi tuttum. Anestezi doktorum geldi bir hemşire de başımı iyice eğmem için yardım etti çünkü karnım çok büyümüştü öne doğru tam eğilemiyordum. Anestezi doktoru ayakların ısınmaya başladı mı dedi 👀 iğneyi yapmış haberim olmamış o kadar ki ağrısız bir işlem asla korkmayın 😊 bir kaç dakikaya uyuştum. Önüme perde gerdiler . Doktorum gelmiş görmedim bile . Hemşireler sürekli konuştular benimle onlarla konuşurken bir anda bir bebek sesi 😍 sağına bak dedi biri baktım başımda bebeğim ❤️ 1 dakika geçmedi ikinci bebeğimi gösterdi doktorum . Çok duygulandım bebeklerim ağladı ben ağladım 🌸🙈 Sonra diktiler benim bebeklerimle beraber odaya çıktık ☺️ Eşimin heyacanı bütün hastanenin diline dolanmıştı önüne gelene para dağıtmış 😂 bebeği getiren hemşireden tutunda ameliyat sırasında fotomuzu kendi telefonuna çeken hemşireye kadar 😅 5 saat sonra beni yürütmek için hemşire geldi ilk seferde yürüyemedim aşağı baktım başım döndü tansiyonum düştü siz karşınıza bakın kesinlikle ben hata ettim. 1 saat sonra tekrar geldiklerinde yürüdüm . Depend alın kesinlikle çok büyük bir ihtiyaç fazla kanamam oldu benim. Bu arada sondayı da uyuşunca taktılar ☺️ Şimdi 8. Günümüz oğullarımla 😇🧿 Yanı başımdalar uyuyorlar 🥰 Biraz uzun oldu ama atladığım ya da kafanıza takılan soru olursa yardımcı olmaya , cevaplamaya çalışırım 😇