Nasippp Genetik pıhtılaşma testleri yapıldı değil mi? Kalp durması durumunda ilk pıhtılaşmaya bakılmasi lazım.Sizin rahim boyu gayet iyi serklaj da atılmış sakin olun.Hatta forumdan uzaklaşın biraz.Yazdıklarınızı gördüm bikaç yerde daha.Kafanızı dağıtacak şeylerle uğraşın.O toplanmalar kasılmalar maalesef bizim stresimiz yüzünden oluyor biraz da.Ben 23e kadar günde 1 23ten sonra günde 2 kullandım magnezyumu.Kasık ağrısı 20lere dogru biraz daha artabilir bebek aşağıda olunca o ağri hissediliyor.20den sonra rahim yukarı doğru büyüyor baskı azalıyor.Eğer dr sorun yok diyorsa sakince günleri geçirmeye bakın.