ebrareylul3227 Kızlar 37 +2haftalık oldum olalı hareketleri çok azaldı sabahları 10 defa hareket ediyorsa ondan sonra bir daha hiç hareket etmiyor neredeyse normal mi sizdede böyle bir durum varmı
ecembugra53 ebrareylul3227 doğum yaklaştıkça bebeğin hareketleri kısıtlanıyor anne rahmindeki yerle alakalı canım genelde öyle oluyorlar ama farklı bir sürüm varsa bence doktoruna danış derim canım
CgdmZtrk ebrareylul3227 benimde öyle. Eskiden çok hareketliydi şimdi yeri daraldı herhalde tık tık yapıyor bitiyor. Stres yapma son zamanlarda öyle oluyormuş
CgdmZtrk ebrareylul3227 benimde öyle. Eskiden çok hareketliydi şimdi yeri daraldı herhalde tık tık yapıyor bitiyor. Stres yapma son zamanlarda öyle oluyormuş
Momof2child Bende 37+2 35de azalmsdi bende simdi yine haraketli cikmak istiyor artik benimde hic halim kalmadi 🙂