Arslan98 Merhaba kizlar 34+5 hamileyim kasıklarımda ve belimde sanki adet ağrısı gibi ağrı var dünden beri doğum belirtisi olabilir mi başına gelen varmi???
Betulsna Arslan98 Merhaba bende 34+6 yım. Aynı belirtiler bende de oluyor cnm. Ama korkma normalmiş. Vücut kendini doğuma hazırlıyorum. Bu haftalarda yalancı sancılar başlıyormuş.
Ern Arslan98 gayet notmal canım haftama girdim bugün haftadan beri yaşıyorum bunları Düzensiz olduğu sürece hiç bir problem yok günde ne kadar oluyor 10 dk da 5 dk ya düşüyor mu mesela
ilknremrh Arslan98 35+6 benimde oluyor arada ama biraz yatınca veya dolasinca geçiyor gecmezse doğum belirtisi oluyor sanırım ilk dogumumda hiç sancım olmadığı için bende doğum sancısı nasıl oluyor bilmiyorum en ufak sancı da korkuyorum 😄
Busimss Arslan98 bende de dünden beri var canım arada oluyor geçiyor sonra 35+1 haftalıgım dün bir arkadaş daha böyle post açmıştı genel kişide oluyormus sanırım bu haftalarda normal
Arslan98 Ern yok canım on dk oluyodur ama 5 dk değil ilk gebeligim pek bişey bilmedigimede korkuyor insan
Arslan98 ilknremrh bende canım ilk gebelik korkuyorum benim uzun suruyo sanki ağrıdan sonra adet olcakmisim gibi
ilknremrh Arslan98 evet benimde öyle oldu geçen akşam biraz dolaştım evde geçti ilk çocuğuma hamileyken bu haftalarda yine olmuştu doktor yatış vermişti ama öyle çok bı sancı hissetmiyordum bosuna iki gün yatmıştım hastanede 😄