Pzts günü pazardan güzel bir yeşil erik aldım kızlar. Çok da severimmm yiyorum her gün nerdeyse ve yaklaşık üç dört gündür karnım nasıl ağrıyor anlatamam. Midem kasım kasım kasılıyor sanki. Sanki taş oturuyormuş gibi hissediyorum. Sonra dün biraz iyiydim saat 10 gibi yine erik yedim. Yarım saat sonra tekrar ağrı girdi. Dedim erik bana dokunuyor galibaaa. Gaz yapıyor midemi yoruyor sanırım yani bilemedim bir de bayaa asitli bir meyve ya. Eşim direkt erik yediğini görmücem dedi zaten ☹️ Üzüldüm yaaa benim gibi böyle olam var mı ? Erik veya başka bişeye karşı yiyemeyen ? Bu arada 29 haftalık oldu bebeğim de büyüdü karnım iyice. Midemi sıkıştırıyor galiba ☹️☹️