Perihanvdt RuzgarsMommy çok güzel söylemişsin ya.okdr sinir bozucuki yeni doğana 3-6 al çabuk büyüyor boşa para verme diyenlere ekstra sinir oluyorum bebeğe çuval giydircekler heralde. Ne gerekiyorsa aldım bebeğime tabiki abartmadan.
Siyahkelebek Ben reflü yatağını ve babynesti ayrı ayrı almıştım. ama bunu keşke daha önceden görseymişim😁
miskiamber Siyahkelebek Bi arkadas yazmıs üst üste koydum aynısı oldu diye sizde öyle yapabilirsiniz 🥰😂
misra88 miskiamber ben buna mağazada baktım ama kafasını koyacağın yerlerin yanları biraz yüksek o yüzden yana dönünce sıkıntı olabilir diye almadım. Bir de babynest boyu uzayınca sığmaz diye sadece reflü yatağı aldım
RuzgarsMommy deryamelis01 ben giyicem de bacim boşver 😁😁 eski zaman sanki sürekli çamaşır yikicaksin sanıyorlar
deryamelis01 RuzgarsMommy aynen valla karıştırıyorum keyfime gönlğme göre aldım kışlık bile aldım para bizim değil mi 🤭
Dumery RuzgarsMommy şöyle gereksiz bebeklerin sert zeminde yatması omurga yapısının yamulmaması açısından önemli o yüzden babynestlerin içi silikon çukur oluyor ama reflü yatakları sünger daha sert Eğimli olması açısından da bebek reflüsüne engel oluyor babynest yerine reflü yastığı almak mantıklı
Gzdkskn miskiamber anne yanı küçük besinlerin içine de sığıyor kullanışlı gibi duruyor yani pazartesi den sonra deneyeceğim inşallah bende🙈🥰
Zynq miskiamber Ben de bundan aldım ☺️ İçindeki süngerleri çıkarıp, kılıfını yıkayabiliyosun.. Kuzenim ilk 5 ay beşiğin içine koyup bunda yatırmış, kusma fln problemi hiç yaşamamış, çok memnundu, ben de onun tavsiyesiyle aldım 💐
ECeren miskiamber bi taşla iki kuş ☺️Gereksiz mi 🤦🏼♀️%30 eğim olsun dio doktorlar malüm çıkartma durumları oluyor bebişlerin Allah korusun boğulmaların önüne geçmek için eğim olması sartmış hem sizin bebeniz paşa gönlünüz ne isterse o olur 😜
Gamzedngdn miskiamber valla gayet güzel görünüyor ben reflü aldıktan sonra gördüm bu modeli yoksa bende babynest çok istiyordum görsem bunu alırdım 😃
oygenkubra miskiamber ben de aynısını aldım , henüz bebeğim doğmadı kullanmadık ama alıp kullananların çok memnun olduğunu bildiğim için ve böylesi bana daha mantıklı geldiği için bunu tercih etmiştim . görenler de çok beğendi 😊
SerraKr miskiamber canım bence de reflü yatağını ayrı al. Bu babynest zaten çok kısa süre kullanılıyo. Reflü yatağını istediğin yere taşıyosun daha pratik
Anrebasum miskiamber canim ben 1 aylik taze anne olarak sadece reflu yastigi olani aldim; onu öneririm. Onda emzirip cok yönlü her yerde kullanıyorum onu her yere sığıyor bu biraz kaba gibi. Nerede kullanacagini dusunerek al bence. Ama genel olarak reflü yastigi kesinlikle öneriyorum.