8gunes-yildizi canım şöyle sölim inan her insanda farklı belirti oluyor bende 1 buçuk yıllık evliyim şuan 16 haftalık hamileyim ama her ay midem bulanıyo gögsümde şişti canım şunuda istiyo aslında sürekli uykumda var her ay bunları yaşıyordum artık en son çok kafama taktığım için hormonel problemlerim ortaya çıktı düzensiz adet olmaya başladım ve böyle olduğu için hamiliği düşünmeyi bıraktım ama meğersem o ay hamile kalmışım 😀🤲🏼 Ve tek belirtim mide yanmasıydı çok uzattım 😀 kısacası herkeste belirtiler aynı olmuyo denildiği gibi hemen mide bulantıların falanda başlamıyo umarım hamilesindir değilsende hiç canını sıkma rabbim hayırlı zamanda hayırlısıyla bir melek nasip etsin sana ve tüm isteyen herkese 🤲🏼♥️