ygmr_tprk Ben bugün gittim, 1370 g. bebeğim zayıf mı diye endişelendim sizlere sormak istedim. Doktor normal dedi ama aklıma takıldı yine de.
Yasmiiinn ygmr_tprk ben 29 haftalıkken gittim canım 1500 kg du☺️ Banada normal dedi🤷♀️ Doktorlar daha iyiisni bilir🤷♀️
perihankrkya ygmr_tprk yok kuzum sem kiloya çok kafa takma onem li olan sağlıklı olması doktorun normal sağlıklı dediyse sıkıntı yapma canim 😊 bazi bebekler kilo lu dogar bazilari ise zayif ama dogduktan sonra aliyorlsr kilo benim ablam iri doğmuş bende zayıf ama saglikliymisim ve doğduktan sonra kilo almışım
ygmr_tprk Mineberna bana da tombiş bir bebek olmayacak belli dedi :) tombul istemiyorum normal olsunda :)
ygmr_tprk perihankrkya çok teşekkür ederim içim rahatladı :) ister istemez takılıyor insan ama kesinlikle sağlıklı olması tek dileğim 🙏🏻♥️
Unsalinn_Annesii ygmr_tprk canım doktorun normal dediyse hiç aklına takma kilo mevzusunu sağlıklıysa sıkıntı yok 🌸
Yeliz1905 ygmr_tprk biizmde 29+5 te 1370 falandı sanırım çok normal ben bayagı arstırdım doktorda öyel demişti
Pnrr06 ygmr_tprk Canım benim arkadaşım 28 haftalıkken gitti 1350 cıktı doktor normal hatta 100 gr fazlalık var demiş yani seninki normal oluyor bu durumda
Fatma-cnr06 ygmr_tprk 29+6 da 1700 grmdı bunyeden bunyeye gore deyısıyor canım anne babaylada alaklı yanı bu durum
ecembugra53 ygmr_tprk normal canım her bebek yapı olarak farklıdır canım anne babanın genetiğinde alakalı da tabi durum oluyor. Canım korkma herkesin bebeğin yapısı farklıdır 😊