Kızlar sabah uyandığımda sağ kasığımda bir ağrı hissettim aşırı şiddetli değil ama yine de rahatsız ediyor. Kramp gibi giriyor sonra geçiyor. Sıcak duşta aldım şimdi sol yanıma uzanıyorum. İdrar yolu enfeksiyonu olabilir mi diye araştırdım idrarda yanma yok. Yani başka hiçbir şey yok sadece arada kramp giriyor gibi oluyor. Normal mi, sizlerde de oldu mu?